Lexson Brands
Klant
Lexson brands is een agentuur in de textielmarkt met een viertal merken GIO-GOI, Eleven Paris, Elvine en COPA.
Achtergrond
Na de eerste jaren ontstond er behoefte om een duidelijke missie en visie neer te zetten. En deze ook te vertalen naar concrete KPI’s. De basis hiervoor is het Waardenmodel geweest wat Maarten Janse (eigenaar Lexson brands) heeft ingevuld.
Resultaat
Er is op basis van waarden een duidelijke omschrijving gekomen waar men als mensen en merken voor gaat. Deze basis is gebruikt voor het bepalen van de missie en de visie. Vervolgens is er een concreet plan gemaakt mbv het OSPM-model. Uit dit model zijn ook de KPI’s bepaald.
“Met ons bedrijf hebben wij Jonkers IMC ingehuurd om ons te begeleiden in ons business plan proces. Marcel is een professional die zich inleeft / inleest in de materie en op een zeer (pro)actieve wijze het proces weet te sturen in de juiste richting. Hij is hierbij vlijmscherp, daagt uit, creatief en weet het team te stimuleren en te motiveren om tot een goed eindresultaat te komen. Wij zijn uitermate tevreden met het resultaat en zullen in de toekomst zeker vaker een beroep op de expertise van Jonkers IMC doen.”
January 30, 2011 Maarten Janse Eigenaar Lexson Brands